محاورة بين THЄ ĜHǑST و بين K A Z U M A

321 تعليقات الأعضاء

الصفحة رقم 1 من 33 12311 ... الأخيرةالأخيرة
  1. يا جوست بعد غياب طويل عامل ايه ؟؟؟ em_1f606
  2. كل عام و انت بخير ghost
    عيد سعيد عليك asian
  3. attachment
  4. الله يعينك , يا عم لو تقصد ان جى فور انا شفت ملخصاتهم , يا عم دى مش ملخصات دى ما تنفع اخبار حتى
    ترو جيمنج نزلوا , بس ملخصاتنا بتكون احسن منهم tongue

يب شفتها
    ايه يا رجل انت هتخلى كله عليك paranoid , كتير والله , لا لا نزل انت الكترونيك دامك عملتها
    و اترك البقيه , الباقيين بينزلوها هما واخذين الشغل , بيخلصوهم على النهارده و بكره , والله كتير عليك و تعب بزياده
    لا تنسى كمان لسه فى استعراضات عن الالعاب اللى جت و نبذات اوليه تقدر تطلع فيها كل طاقتك
    و كمان عندكم حفل توزيع جوائز المعرض , شغلكم لسه كتير
  5. يا هلا فيك ^_^
    لا يارجل , الملخص انا شغال عليه من الساعة 9:00 إلى العصر عشان كنت اصمم و لخص و اصور و غير ذا عملت كم شغلة في البيت كل هذا اخرني في الطرح الملخص و لا المفروض اطرحه اسرع من كذا و لكن نقول الحمدلله ^^

مواقع عربية خلصت و نحن لساتنا على كل الحال خلصت من تلخيص مؤتمر ea كمان لو تروح الموقع بتشوفه موجود و باقي لي يوبي سوفت و سوني و نينتيندو. يالله إن شاء الله اخلصها بسرعة
  6. مبدع من يومك ابو الكزازيم
    بس ما كنت اعرف انك سوبر كازوما كمان laugh
    سرعه حلوه wink
  7. شرير من يومك sleeping

ما بقيت ادخل كتير علشان الدراسه hurt , نسيتنى dead , مش عيب تنسانى cry

الحمد لله عايش laugh , كرف×كرف×كرف beaten
    laugh لا انا واخذ اجازه لغاية ما تخلص الاختبارات , مع انى كان نفسى اكون موجود sorrow
    ممكن اكتب لهم و قالت يوبى سوفت ان جا90 يساوى 1 laugh
    كان نفسى اكون معاكم dead , احساس متبادل صدقنى laugh

يا رب والله بيكون شئ رائع , وااااو بتكون تغطية رائعه , بيكون احلى لحظه فى حياتى laugh
  8. ......

لا مافي هلا و لا توفيق mad<< عناد chuncky هههه

اعذرنا والله ما نسيتك بس حبيت اخصص وقت اتواصل معاك و نسولف, اليوم كنت في المسن
    بس شفتك مشغول تركتك moody

عموما شخبارك أنت .؟ و شمسوي و اكيد الإختبارات الي عندكم في مصر كرف×كرف grief<< مثل الي في الصورة
    عموما ربي يوفقك وييسـرك بس اهم شيء انك ما تخلط حابل بالنابل (الي اقصده لا تكتب في اختبار رياضيات عن E3 encouragement بدل المعادلات) panda
    ولا يهمك بالمعرض راح نغطيه بأكمل الوجه (آه نفسي اروح المعرض crushed)

إن شاء الله يتحقق الحلم يوما ما , عندي أمل كبير و بعون الله لو حصلنا كذا راح نغطيها انا و انت و جستس semi-twins
  9. ما فى لا اهلاً لجوست ولا بالتوفيق فى الاختبارات ولا اى شئ laugh
    اخبارك يالكازو laugh
  10. يعنى اللى نفسه يسلم عليك فى المسن يعمل ايه bull_head
عرض تعليقات الأعضاء 1 إلى 10 من 321
الصفحة رقم 1 من 33 12311 ... الأخيرةالأخيرة

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter