الصفحة رقم 3 من 4 البدايةالبداية 1234 الأخيرةالأخيرة
مشاهدة النتائج 41 الى 60 من 62
    مشكوووووووووووووووووووووره

عالصور ننتظر جدييييدك
    swahlcom_ed99
    0

2. ...

هههههههههههههههههههههههه
    هاادي آخرة الشهرة والفلوس الزايدة
    شوفو بالله اش تسوي,. صااااااار الولد صاايع
    وضاايع<<< حنعيش ونشوف
    وبصراحة من حقها (إما) تنصدم وتفتح عيونها
    وفمها< هع
    آسفة لو كنت طولت بس دا رأيي .....

2146196589641452343
    09eb86e89a153349c940440e9fa34c00
    0

هو صورته قذره يعني تحس لو تسبح مليون مره مافي امل ينظف
    وذا حط الصابون يتبخر قبل مايلامس جلده
    وهي متفاجئه وشلون يتصور بهذا الشكل
    على العموم هو صار شايف نفسه مسكين اذا خلص اجزاء الفلم
    مافي امل يمثل
    ترو تمثيله عادي مرا بس شخصية هاري بوتر هي الي خلت له شعبيه
    ومشكووووووووووره على الصور
    [LEFT]c964634bb327bc23f4ff691d89017ee4babf32ecf79690443fcf06c131e5db5f8d6d3f5d1bf130811d3f06673c492f06
    0

اختيييييييييي بليززززززززززز عيدي الروابط

ما طلعت الصور
    7a12f1b9f3

** عضوه في عصابة ساسكي**
    0

0

غمزه اعاده رفع الصور لكثره الطلب عليها

سلام عليكم

نظرا لكثر الاعضاء اللذين طلبو باعاده رفع الصور تمه رفعها مره اخري

emmawatsonap0907468x359jr2

danraddetailsmag468x506is8

سلام

tongue
    0

وشكرا لجميع من قام بالرد علي موضوع
    0

تنبيه

انا نفسى اعرف ايه العيب فى الصورة بتاعته عشان شعره متنعكش ولا ايه
    0

فين الخاتم اللى مكتوب عليها هاري القذر ده وبعدين مين ده اللى تمثيله عادى ده لو كان تمثيله عادى مكنش حقق النجاح ده ومن باب العلم بالشىء ايما متصورة بالفستان ده مع هارى فى افتتاح الفيلم بس معرفش اسم الجزءايه ما يمكن تكونى الصورة متركبة لمجرد ترويج شائعات عن ممثل مشهور وله شعبية كبيرة زيه وبعدين لو يعنى عشان لابس الجاكت الكت ده ما تامر حسنى بيتصور وهو مش لابس الجاكت الكت اصلا وعمرو دياب اشمعنى يعنى هارى ولا انتوا بتقولوا اى حاجة عشان تشوهوا صورته وتقللوا من شعبيته
    0

راد علي عضوه انصدمت مثلنا

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة ريلينا&هيرو مشاهدة المشاركة
    فين الخاتم اللى مكتوب عليها هاري القذر ده وبعدين مين ده اللى تمثيله عادى ده لو كان تمثيله عادى مكنش حقق النجاح ده ومن باب العلم بالشىء ايما متصورة بالفستان ده مع هارى فى افتتاح الفيلم بس معرفش اسم الجزءايه ما يمكن تكونى الصورة متركبة لمجرد ترويج شائعات عن ممثل مشهور وله شعبية كبيرة زيه وبعدين لو يعنى عشان لابس الجاكت الكت ده ما تامر حسنى بيتصور وهو مش لابس الجاكت الكت اصلا وعمرو دياب اشمعنى يعنى هارى ولا انتوا بتقولوا اى حاجة عشان تشوهوا صورته وتقللوا من شعبيته

هههههههههه

اختي سلام عليكم اول انا رافعه الصور ومتاكده من الموضوع ميه بالميه لسه هذه الصوره الي انا حطيتها ولا شيء

في الصور اكثر تعري ولكن من باب الاحترام واضعه الصوره الي شافتها ايما ومتفاجاه بيها

هذا الخبر صحيح goooodgooood وجميع المنتديات تحدثات عنه وفي المجلات ونعم يسمي بهاري القذر

ديرتي هاري

اذا كنت من المعجبين بيه وتعرفين كل اخباره كيف لم تعرفي بهذا الشيء

حتي انه في مواضيع كثيره قد قامت بذكر اعماله عن التعري ومسرحياته وافلامه الاخري cry

كما انه دانيال صراح وقال انه لازم يفعل هيك اشياء حتي يتوقف الناس عن مناداته بهاري خارج العمل فاصبح ينادي بلقبه وليس باسمه وقد ازعجه هذا الشيء وفعل هذا كي يعتبرونه بانه قادر علي تمثيل افلام اخري غير هاري

كلننا كنا نحب دانيال او مايسمي هاري

وانا كنت من اشد المعجبين بيه بس الاعجاب له حدود مو هيك عندما تشاهدي فتي مشهور غني يبلع رصيده بالبنك 35 مليون ويعد يعتبر من اشهر واغني المراهقين في مجله بيبول

ماذا تتوقعين للشهره ان تفعل لشاب مراهق قد تمكن حديثا عند بلوغه 18 من التحكم برصيده وفعل اي شيء خاصه بدول الغرب

وعادتهم وانا قلت في بدايه الامر تقبلو الامر برحابه صدر

سلام
    0

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة danya مشاهدة المشاركة
    [/COLOR][/SIZE]

هههههههههه

اختي سلام عليكم اول انا رافعه الصور ومتاكده من الموضوع ميه بالميه لسه هذه الصوره الي انا حطيتها ولا شيء

في الصور اكثر تعري ولكن من باب الاحترام واضعه الصوره الي شافتها ايما ومتفاجاه بيها

هذا الخبر صحيح goooodgooood وجميع المنتديات تحدثات عنه وفي المجلات ونعم يسمي بهاري القذر

ديرتي هاري

اذا كنت من المعجبين بيه وتعرفين كل اخباره كيف لم تعرفي بهذا الشيء

حتي انه في مواضيع كثيره قد قامت بذكر اعماله عن التعري ومسرحياته وافلامه الاخري cry

كما انه دانيال صراح وقال انه لازم يفعل هيك اشياء حتي يتوقف الناس عن مناداته بهاري خارج العمل فاصبح ينادي بلقبه وليس باسمه وقد ازعجه هذا الشيء وفعل هذا كي يعتبرونه بانه قادر علي تمثيل افلام اخري غير هاري

كلننا كنا نحب دانيال او مايسمي هاري

وانا كنت من اشد المعجبين بيه بس الاعجاب له حدود مو هيك عندما تشاهدي فتي مشهور غني يبلع رصيده بالبنك 35 مليون ويعد يعتبر من اشهر واغني المراهقين في مجله بيبول

ماذا تتوقعين للشهره ان تفعل لشاب مراهق قد تمكن حديثا عند بلوغه 18 من التحكم برصيده وفعل اي شيء خاصه بدول الغرب

وعادتهم وانا قلت في بدايه الامر تقبلو الامر برحابه صدر

سلام
    خلاص ماشى بس انا مش كنت بقول انك انتى اللى حطيت الصور لا المكان اللى انتى جايبة الموضوع منه وع العموم انا اتاكدت من صحة الموضوع وانا اسفة انى شككت فى صدقك بس ميخلكيش تتريقى على كلامى على الفكرة انا غلطانة اصلا انى اشتركت فى المنتدى بس لقيته كويس بس انا مبحبش اتكلم مع حد ويتريق على وانا غلطانة انى اشتركت فى النتدى ده لو اعرف انى ممكن يحصل حاجة زى كده مكنتش اشتركت ع العموم انا مش هدخل عليه تانى بااى
    0

نقاش

خلاص ماشى بس انا مش كنت بقول انك انتى اللى حطيت الصور لا المكان اللى انتى جايبة الموضوع منه وع العموم انا اتاكدت من صحة الموضوع وانا اسفة انى شككت فى صدقك بس ميخلكيش تتريقى على كلامى على الفكرة انا غلطانة اصلا انى اشتركت فى المنتدى بس لقيته كويس بس انا مبحبش اتكلم مع حد ويتريق على وانا غلطانة انى اشتركت فى النتدى ده لو اعرف انى ممكن يحصل حاجة زى كده مكنتش اشتركت ع العموم انا مش هدخل عليه تانى بااى
    لوووووووول dead
    اختي انا ماتتريقت علي كلامك
    بس واضخت الفكره الموضوع tongue
    وخلاص كويس انك صدقت الخبر وانها مش اشاعه
    ولاتزعلي وادخلي علي المنتدي الموضوع مايستاهل انك تتركي
    winkwink
    سلام
    0

ابتسامه

على فكرة ايما مش مضايقة بل بالعكس دى وصفته بانه شجاع انا قريت الكلام فى لقاء كان مع ايما والكلام بالنص اللى مكتوب بيه اهو
    ايما واطسون ليست عاشقة لـ«دانيال رادكليف,» زميلها الذي يلعب دور هاري بوتر, مع ان هذا الاخير يشكل في انكلترا حلماً لنصف المراهقات الصغيرات, خصوصاً بعد ظهوره عارياً على مسارح لندن في استعادة لمسرحيته «Equus», واذا طرحت الموضوع على «ايما» ترد بالقول انها «تتواصل بشكل جيد جداً مع دان, كما مع روبرت €دون في الفيلم€, وبأنها فخورة بالاثنين». ومن جوابها, تستشف انها تتحدث عن زميل بتهذيب وليس عن شخص له مكانة في القلب.
    اما اذا سألتها ان كانت شاهدت «رادكليف» في المسرح, فستجيب بأنها لم تجد الوقت بعد لذلك, ولكنها تعتزم الذهاب لمشاهدته في اقرب فرصة لكي تصفق له, لأنه «شجاع جداً لكي يضع صورته هكذا في الخطر».
    0

غمزه

على فكرة ايما مش مضايقة بل بالعكس دى وصفته بانه شجاع انا قريت الكلام فى لقاء كان مع ايما والكلام بالنص اللى مكتوب بيه اهو
    ايما واطسون ليست عاشقة لـ«دانيال رادكليف,» زميلها الذي يلعب دور هاري بوتر, مع ان هذا الاخير يشكل في انكلترا حلماً لنصف المراهقات الصغيرات, خصوصاً بعد ظهوره عارياً على مسارح لندن في استعادة لمسرحيته «Equus», واذا طرحت الموضوع على «ايما» ترد بالقول انها «تتواصل بشكل جيد جداً مع دان, كما مع روبرت €دون في الفيلم€, وبأنها فخورة بالاثنين». ومن جوابها, تستشف انها تتحدث عن زميل بتهذيب وليس عن شخص له مكانة في القلب.
    اما اذا سألتها ان كانت شاهدت «رادكليف» في المسرح, فستجيب بأنها لم تجد الوقت بعد لذلك, ولكنها تعتزم الذهاب لمشاهدته في اقرب فرصة لكي تصفق له, لأنه «شجاع جداً لكي يضع صورته هكذا في الخطر».
    سلام عليكم

اهلا بعودتك اختي wink

ممممم بالنسبه لخبر دانيل وايما بانهما ليسا عاشيقين صحيح

وهيه تعتبر روبرت ودانيال كاصدقاء لها

اما بالنسبه لتفاجئها بيه عندما شاهدت الصور وماذا يقال عنه فهذا خبر صحيح مئه بالمئه
    طبعا بس لما انصدمت ايش تعمل وهيه صديقته مارح تعيب بيه طبعا فعشان هيك قالت للصحافه انها بتشجعه
    بس هيه للهوهله الاولي تفاجاءت
    هههههه
    يعني لاتنسي بظل صديقها ماتقدر تعيب عليه
    وشكرا سلام
    0

ياريت تنزل الصورة من موقع تاني لرفع الصور لانها مهي راضية تطلعلي
    يااااااااااااارب اجيب معدل عشان ادخل الطب ياااااااااااااااارب

437f7be50bdcf2bae94d35cd85bf18cc
    0

إقتباس الرسالة الأصلية كتبت بواسطة أضواء مشاهدة المشاركة
    ياريت تنزل الصورة من موقع تاني لرفع الصور لانها مهي راضية تطلعلي
    سلام عليكم
    تمه رفه الصور من قبل بموقع ثاني باالرد47
    مراقبين قسم ميجا موفي ارجو اغلاق الموضوع اخد زياده عن حقه
    0

يالله تهتمون وهم الاثنين كفار اصلا اول شي تشوف ايما نفسها مرره قليلةادب
    (( كل عام وأنتم إلى الله أقرب ))
    0

0

عاد دانيال بصراحة مع احترامي للمعجبين مزودها خصوصا فالفوتوشوتات الجديده

توه متصور مع شاذ جنسي في أحد المجلات

والسنه الي فاتت تصور صور عارية مع حصان ومع إمرأة عارية لأحد المجلات أيضا

شفت الصور زمان ولكن لم أصدق

ولله ودي أجيبها بس ولله خادشة للحياء الصور

وعلى فكرة صور الموضوع مو باينه
    127966217511279662175212796621753
    0

0

بيانات عن الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

عدد زوار الموضوع الآن 1 . (0 عضو و 1 ضيف)

المفضلات

collapse_40b قوانين المشاركة

• غير مصرّح لك بنشر موضوع جديد
  • غير مصرّح بالرد على المواضيع
  • غير مصرّح لك بإرفاق ملفات
  • غير مصرّح لك بتعديل مشاركاتك
  •  

مكسات على ايفون  مكسات على اندرويد  Rss  Facebook  Twitter